fredag, desember 05, 2008

Uventa fridag

For andre gang denne uka har jeg stått opp tidlig, gått ut døra og kommet fram til et sted - bare for å finne ut at jeg kan snu og gå hjem igjen. Det begynner å bli en dårlig vane.

Jeg var på jobb klokka sju i dag tidlig, og cirka ti minutter etterpå kom ei anna som også skulle jobbe. Det var hun som hadde surra, men siden det passa veldig fint for meg å ikke jobbe lot jeg henne være der. Men det er jo tapte penger, da... Sånn kan det gå. Iallfall, jeg tusla hjem (ganske mange færre på bussen vekk fra byen enn til) og sov litt til. Jeg veit at jeg burde vært flink og bare satt meg rett ned med eksamensting. Var ikke så lett når klokka var kvart på åtte, liksom... Og jeg fikk melding fra andre jobben min, møtet i ettermiddag er avlyst. Så derfor har jeg hele dagen fri! Det betyr god tid til å gjøre ferdig den ene eksamensoppgaven, og ikke minst til å slappe av før julebord i kveld. Bra, bra.

Litt sløvt at det har tatt halvannen time fra jeg stod opp igjen til jeg nå skal gjøre noe fornuftig, men var så deilig å ha litt overraskende fri :)

Ingen kommentarer: