onsdag, desember 03, 2008

Ganske så flink jente

Etter å ha surra litt rundt da jeg kom fra tannlegen, klarte jeg til slutt å sette meg ned for å gjøre noe fornuftig. Og der har jeg egentlig blitt sittende. Jeg tror faktisk, ihvertfall når jeg skal skrive refleksjonsnotat, at det er best å sitte i sofaen. Helt på sant.

Jeg har nemlig jobba med eksamen i hele dag, men med små pauser innimellom. Lagd litt mat (med makaronistuing og det hele!), rydda litt og farga håret - noe som virkelig var på tide. Men jeg har også skrevet omtrent fire sider til eksamen. Og det skal være bare fem! Det er litt slitsomt å skulle skrive hva man har tenkt hele tida, og ikke minst å putte inn pensum i det hele. Ordner seg vel, ikke minst når jeg får vært en tur hjemom i mårra og forhåpentligvis funnet de bøkene jeg trenger. Gruer meg nesten til å bli ferdig med dette her (som jeg egentlig burde bli i mårra), for da er det bare å begynne på det andre dritet. Det er noe helt annet - en 15 siders teorioppgave. Ikke bra. Jeg har ikke skrevet et ord, for å si det sånn, og har vel heller ikke oppgaven helt klar. Årnær sæ.

Kanskje.

Ingen kommentarer: