mandag, desember 22, 2008

Hemmat tæl jul

Å stå opp klokka seks i dag tidlig var ikke akkurat kjempestas. Sov ordentlig dårlig, litt fordi jeg egentlig ikke var trøtt i det hele tatt klokka tolv i går og litt fordi jeg var redd for å forsove meg. Gikk nå helt greit på jobb allikevel, og nå har jeg noen dagers juleferie. Det er bra. Har brukt flere timer på å pakke, og har endt opp med dette: en bag med klær, en sekk med mat og stæsj, ei veske, kornettbagen min og tre poser med pakker. Og alt dette tenkte jeg at jeg skulle bære i én omgang til bilen min som står noen hundre meter herfra. Det blir iallfall spennende. Håper jeg ikke har glemt noe... jaja, skal uansett tilbake på fredag så blir ikke lange ferien. Akkurat passe, tenker jeg.

Så får vi se om det blir noe av det jeg har hatt planer om i lengre tid: lese bok. Det er veldig ambisiøst, men satser hardt på det :)

Ingen kommentarer: