fredag, desember 19, 2008

Skoleferie!

Nå har jeg endelig fått levert begge eksamnene dette semesteret :)

Har ikke helt gått opp for meg ennå, men det betyr jo da selvfølgelig at det er juleferie. Nå skal jeg jobbe både før og i jula, så ordentlig ferie blir det ikke denne gang. Det får nå så være. Utrolig deilig å levere fra seg oppgaven i det fænsi fake-faget mediesosialisering. Men synes oppgaven i seg sjøl var interessant å holde på med. Uansett, nå er det over. Praksis og bachelor neste. Skumle greier.

Planen for dagen er å først slappe litt av (sjøl om jeg har prøvd litt allerede, ikke helt fått roa meg ennå), så skal jeg på julelunsj med jobb - som visstnok er en eneste stor fest. I mårra skal jeg sove lengelenge, og det gleder jeg med veldig til. Blir bra, bortsett fra at det ikke er noen her å våkne opp sammen med. K. stikker avgårde, og kommer ikke tilbake før om ti dager. Det er skikkelig uuurettferdig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere med vel overstått eksamen! Deilig med ferie, spesielt når den er velfortjent!
Kose deg masse med fridager!

Mari sa...

Tusen takk :)