fredag, desember 26, 2008

Julejobbing

Kom meg tilbake til Oslo i går, og der var det skikkelig kaldt! 16 grader inne er minst fem for lite. Hjalp ikke spesielt å sette på ovnen heller, blei liksom aldri varmt. Så da burde jeg jo lagt meg tidlig, men neida. Kom meg vel ikke i seng før nærmere to. Aner ikke hva jeg holdt på med.

Det er rimelig julestille de aller fleste steder nå. Hadde det litt travelt på jobb sånn fram til klokka åtte, men etter det har det omtrent ikke skjedd noenting. Og da går tida så innmari saaakte. Jeg håper jeg har gjort det jeg skulle i dag, og at det har blitt gjort riktig. Er litt slitsomt å gjøre så mange nye ting på en gang - samtidig som hodet mitt er tungt og litt tett :) Har vært småforkjøla lenge nå, men satser på at det går framover. Reiser jo til fjells om ikke lenge, da skal jeg være ute og bli både våt og kald. Best å være i fin form før det :) Velvel.

Bare en halvtimes tid igjen på jobb nå, så skal jeg hjem og legge meg under pleddet på sofaen. Kanskje jeg skal finne meg noe å spise også, bare spist brødskiver og yoghurt og sånn i hele dag. Og sjokolade - fy skam. Men det må til når jeg jobber og alle andre har det morsomt med å drikke øl :)

Ingen kommentarer: