onsdag, desember 03, 2008

Hell i uhell

Jeg har hele tida forberedt meg på å få nye tenner til jul - nå blir ikke det noe av. Men det er jo ikke akkurat noen krise. Jeg har gått uten tenner siden juni, kan klare en måneds tid til :)

Jeg hadde altså tannlegetime i dag. Det var ihvertfall det jeg innbilte meg. Da jeg ikke fikk sms i går (de pleier alltid sende det kvelden før), begynte jeg å tvile. Men jeg hadde skrevet det ned, og møtte opp der klokka ni i dag tidlig uansett. Mine tvil stemte - jeg hadde ingen time. Men det var de som hadde rota, og beklaga seg veldig. Uansett hadde de visst ikke rukket å fikse alt før jul, så da er det like greit å utsette hele greia. Så første uka i januar skal jeg tilbake, ta avtrykk og så begynner bygginga :) Vel, vel.

Litt surt å ha stått opp så tidlig, men da kom jeg meg da iallfall opp av senga. Det var seriøst ingen mennesker inne i den gigantiske matbutikken her (hvem handler klokka ni, liksom), det føltes veldig merkelig. Men det var fint da kortet mitt bestemte seg for å ikke virke. Måtte ta ut penger og komme tilbake, stress. Og da jeg skulle gå, blei papirposen min ødelagt. Skulle liksom ikke være lett å handle i dag, nei.

Jeg er så utrolig fornøyd med å ha hele denne dagen til å gjøre skoleting! Det er uendelig lenge siden jeg bare kunne disponere tida mi akkurat som jeg vil en hel dag. Neste uke skal jeg ikke jobbe (luringen meg forutså knapp tid), og godt er det. Forsøker å være flink student, men lar meg lett avlede... Det er ikke så lett å vite hvilke arbeidskrav man skal legge med mappa, og hvordan man skal gjøre det i det hele tatt. Og har den andre blogg-oppgaven liggende å lure i bakhodet også.

So much to do - so little time...

Ingen kommentarer: