lørdag, desember 20, 2008

Skumle greier

Det skulle vise seg at "julelunsj" kun var et skalkeskjul for å drikke mest mulig. Og det manglet ikke på gratis alkohol, for å si det sånn. Jeg mista litt oversikten utover kvelden, men tipper jeg drakk halvannen flaske vin. Det er ikke bra. Spesielt siden jeg var ordentlig sliten i utgangspunktet - vært ei slitsom uke. Gudskjelov klarte jeg å være såpass fornuftig at jeg sneik meg ut derfra i ellevetida, da en kollega skulle gå den samme veien. Ellers hadde jeg blitt med de få gjenværende videre på pub, og det hadde ikke vært lurt i det hele tatt. Klarte nå å komme meg hjem, og til og med spise ostesmørbrød før jeg la meg. Eller, det er ikke helt riktig. Jeg våkna kanskje kvart på to på sofaen. Og så klarte jeg å sovne i senga før jeg fikk skrudd av lyset. Og våkna igjen klokka fire eller noe. Godt det ikke var noen andre her :) Våkna altfor tidlig i dag, men en av de beste tingene med lørdager er å ta med seg dyna ut på sofaen og ligge å se på tv. Får vel komme meg ut etter hvert, skal møte ei venninne litt seinere, men i dag skal det virkelig slappes helt av. Hurra.

Ingen kommentarer: