fredag, februar 16, 2007

Venerdì!

Nå er den her igjen, denne fantastiske fri-fredagen. Den som gjør at klokka nærmer seg elleve, men jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for ikke å ha foretatt meg noe ennå idag. Nå skal det sies at jeg må gjøre noe fornuftig idag, men jeg tror faktisk det i denne omgang dreier seg om å se Reprise på DVD. Denne filmen skal jeg altså analysere til eksamen, så jeg må få sett den om igjen snart. Må bare spise litt frokost først :)

Denne uka har på mange måter vært den kjedeligste på lenge (ja, kanskje i hele år). Nå har mitt vanlige og kjedelige liv begynt. Ingen spilling, ingen messejobbing (men en dag på Ås) og ingen gode unnskyldninger til ikke å være på skolen eller ikke å gjøre noe fornuftig. Gørr. Allikevel har jeg sneket inn mye soving etter helga, stand-up på Latter, bollespising hos Marte (veldig gode!) og mye tv-sløving. Ikke verst. Blir klassefest idag og dugnad på søndag tenker jeg, (selv om det frister veldig lite) så tida går vel denne helga også- som er min første offisielle frihelg dette året.

Håper alle får ei koselig helg! :)

Ingen kommentarer: