mandag, februar 05, 2007

Sommerjobb! :)

Jeg fikk jobb, jeg fikk jobb, jeg fikk jobb!

Nå er jeg bare veldig, veldig glad :) Mannen fra Nettavisen ringte i stad, her er omtrent hva som skjedde på ett minutt og tolv sekunder:

Mann: Hei det er X fra Nettavisen, har du lyst på sommerjobb hos oss?
Meg: Ja!
Mann: Er det et svar?
Meg: Er det et tilbud?
Mann: Ja. Trenger du betenkningstid?
Meg: Nei.
Mann: Ikke?
Meg: Nei, som jeg sa, dette er den sommerjobben jeg ønsker meg.
Mann: Så fint, da sender jeg deg en mail med diverse opplysninger (blabla).
Meg: Kjempefint!
Mann: Da snakkes vi.
Meg: Tusen takk!

Det er helt fantastisk at det knapt er februar og jeg har allerede en sommerjobb klar. Og ikke hvilken som helst duste-sommerjobb, men en sommerjobb jeg veldig, veldig gjerne ville ha og ikke engang hadde drømt om å få. Og nesten best av alt er det jo at den befinner seg i Oslo. Gleder meg utrolig til en sommer i Oslo!

Ajajaj, nå må det feires! :)

4 kommentarer:

AM sa...

Åh, superoptikjempefantafenomenalistisk gratulerer, Mari! Så moro! :))) Si i fra om du vil feire! (Jeg må bare bli frisk først ;)

Anonym sa...

Åååå så koselig Mari! GRATULERER sååååååååå mye!!

Snart tretti sa...

Gratulerer så masse:) Superbra!

Mari sa...

Tusen takk!

Og gratulerer med jobb til deg også!!! :)