onsdag, februar 14, 2007

Valentines Day

Lurer på hvor mange bloggposter som har akkurat denne overskriften idag, jeg :o)

I grunn har jeg ikke noe særlig til overs for denne dagen. Jeg har aldri forstått hvorfor vi trenger morsdag og farsdag engang, så da Valentines Day virkelig slo rot her i landet for noen år siden var jeg ikke fornøyd. Trenger vi virkelig en dag som denne? Er det ikke hyggeligere med oppmerksomhet når den kommer overraskende, og ikke planlagt i ukevis og presset på av handelsstanden? Noen vil sikkert påstå at det single-meg som gjør at jeg ikke liker denne dagen. Da må jeg bare si at det ikke er tilfelle. Jeg liker som sagt ikke sånne påtvungne dager uansett. Dessuten har jeg fått noe som likner en hilsen i dag. Ifølge Tine må vi single jenter ta imot alle hilsninger og komplimenter vi kan få, og dermed faller "hæppi vællentain forresten" inn under denne kategorien :) Får satse på at avsenderen ikke leser dette her (hehe, neida, vennen). Nå er dagen snart over, og jeg slipper å se reklame for hjertesjokolade, undertøy med hjerter, smykkehjerter og røde roser på ei stund...

Til slutt vil jeg sende varme tanker til noen jeg er glad i, og som har en ekstra grunn til å feire denne dagen :) Ikke la lille, kyniske meg ødelegge for dere!

Ingen kommentarer: