onsdag, februar 07, 2007

Travelt

Dagene flyr avgårde for tida, og det skjer tusen ting hele tida. I går klarte jeg av alle ting å forsove meg, så blei ingen skole den dagen heller... Blei heller en tur til Storosenteret for skoshopping, men fant såklart ikke noe som var av interesse. Irriterende. Så var det jo spilling på kvelden-igjen. Men vi var visst ganske flinke, for vi fikk reise hjem før :) I dag var det noen timer på utdanningsmesse på Lillestrøm- var veldig greit i begynnelsen, men etter hvert var det nesten ikke et menneske å se, og det blir ordentlig gørr. Skal jobbe på dagen i mårra, så satser på at det er flere mennesker fra morgenen av. Måtte kjøre lokaltog både til og fra Lillestrøm i dag- har stoppa på stasjoner jeg aldri har hørt om før... Rakk såvidt å spise en gigantisk calzone før det var spilling igjen. Øvelsen gikk kjempebra, og vi fikk marsipankake!! :) Nå er vi ganske klare for å imponere dommerne på lørdag ;) hihi. Jeg gleder meg i alle fall veldig, veldig masse! :) Bare en dag til med messejobbing så er jeg überklar til ei helg i Bergen!

2 kommentarer:

AM sa...

Du trenger jo ikke ta lokaltoget da.. går mange tog forbi Lillestrøm! :) Eidsvolltoget f.eks. Eller Det mot Årnes og Kongsvinger. Eller mot Lillehammer. Og de går gjennom tunnelen og har Lillestrøm som første stopp etter Oslo.

Mari sa...

Jeg veit jo det... men ingen passa med når jeg skulle dit til i går... og da vi skulle hjem var det "forte" toget forsinka, så da tok vi heller lokaltoget. Så satt vi på toget og venta i steden for ute i det sure og kalde været. Men i dag blei det ti minutters-toget begge veier! :)