mandag, februar 26, 2007

To hundre ganger meg

Ja, det er helt sant. Dette er faktisk mitt innlegg nummer to hundre. Hm. Hvem skulle tro jeg hadde så mye på hjertet? ;) Eh, vel, tror jeg skal ta tilbake akkurat den kommentaren, jeg har vel ikke gjort noe annet enn å skrive i hele mitt liv. Men da jeg endelig kom i gang med denne bloggen, hadde jeg vel ikke tro på at det skulle vare så lenge. Nå skjønner jeg ikke hva jeg gjorde uten :) Enda - jeg kan vel ikke akkurat skryte av å være interessant for spesielt mange andre enn meg selv. Den er ikke samfunnsengasjerende, den er ikke refsende eller spesielt smart på noen måte. Men den er min, og bare min :)

Hvis jeg hadde visst at dette skulle bli dagen med mitt tohundrede innlegg hadde jeg kanskje brukt den bedre, for å ha noe spennende å fortelle :) Har vært flink og vært på skolen alle de timene jeg skulle, (er ikke vanskelig på mandager faktisk) vært på handletur på Ullevål stadion, (jeg savner ICA-butikken der oppe, noen ganger må jeg bare kjøre dit å handle) der jeg fikk med meg masse (dyr) mat og Stieg Larssons nye bok "Jenta som lekte med ilden". Den har jeg venta på siden jeg leste siste siden av den første boka i triologien. Boka kom ut for to uker siden, men har ikke fått surra meg til å kjøpe den før nå. Har allerede rukket å lese ganske mye, og gleder meg veldig til fortsettelsen. Kom meg etter hvert hjem, til tross for litt kaos i trafikken (hjelp, det kommer snø). Innså at jeg ikke kom til å få gjort noe skole-fornuftig i dag, i alle fall ikke når jeg hadde kjøpt meg ny bok. Men ellers er mandag den store tv-dagen. Egentlig burde jeg si: Død over tv3 på mandager, men jeg klarer ikke. Jeg må bare få med meg top model, og i dag begynte den norske designerspirene. Litt zapping utover kvelden, og den fylles lett med mer eller mindre god underholdning. I tillegg kommer lesing, myspace-mekking og brødbaking (tre gode grovbrød!) - og du har min dag.

Vil ellers bare gratulere meg selv med vel overstått 200 innlegg, og med at jeg fortsatt har lesere igjen :)

2 kommentarer:

AM sa...

Grattis :) Synes bloggen din er fin, jeg.

Mari sa...

Tusen takk for det :)