onsdag, november 05, 2008

Tagga igjen :)

1. Hva het din første kjæreste?
Hva som har vært kjæreste er kanskje et definisjonsspørsmål, men den første helt på ordentlige var nok J.

2. Favorittårstid?
Det må være vår og sommer :)

3. Drømmejobben?
Oj. Vanskelig spørsmål. Det må være noe med informasjon, gjerne å kombinere mine (snart) to bachelorgrader. Noe i retning av det offentlige eller politikk.

4. Favorittferiested?
Barcelona er en fantastisk by, og trivdes veldig godt i Provence. St. Petersburg er definitivt en av mine favorittbyer. Men feriested - det er egentlig kanskje en flott sommerdag i Oslo.

5. Hva gjør deg glad?
Det er ganske mange - og gjerne veldig små - ting. Å drikke en kopp kakao når det regner ute, å lage og spise god mat og drikke vin til, å åpne døra og finne en blid gutt utenfor, å kunne legge seg med dyna på sofaen og bare sløve en lørdags morgen, å få til noe sammen med andre mennesker, å drikke jordbærmelk, å akkurat rekke bussen når du har det travelt, å gå søndagstur og bli rød på nesen, å spise kokosboller og å ha noen å holde i hånda. Sånn bare for å nevne noe ;)

6. Hvor mange land har du besøkt?
Skal vi se om jeg får med alle her... Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Estland, Russland, Hviterussland, Tyskland, Nederland, Polen, Ungarn, Tsjekkia, Frankrike, Andorra, Spania, Malta, Kenya og Kina.

7. Beste sommerminne?
Hm... jeg husker en campingtur i 1988 veldig godt - men det var vel gjerne mer for at jeg fikk en fisk og at mamma blei veldig dårlig på vei hjem. Men ellers er det mange minner fra interrail som er veldig bra. Og ikke minst sommerkvelder ved Randsfjorden.

8. Dagens filmtips?
Alle burde se den norske filmen Reprise. Det har jeg snakka om tidligere. Ellers er en av mine absolutte favoritter Livet er herlig. Og se deUSYNLIGE nuh!

9. Hva drikker du helst til kylling?
Eh... drikker helst vann til mat. Eller vin, selvfølgelig :)

10.Tidenes beste tv-reklame?
Liker melkereklamene med de søte ungene.

Jeg stopper det hele her, jeg, og kommer ikke med noen nye spørsmål. Alle jeg kjenner har blitt tagga uansett :)

Ingen kommentarer: