tirsdag, november 18, 2008

Pinliiig

I og med at foreleseren min var med meg på Stortinget og hjalp meg å få en praksisplass der, måtte jeg gjøre han en tjeneste. Og det var å møte en gjesteforeleser før dagens forelesning, få han med opp, skru på dataen og alt det der. Greit nok, det. Stod altså ved inngangen tidligere i dag, og så etter en mann jeg ikke helt visste hvem var. Fant en mann, og spurte om det var han. Det var det på en måte, men på en annen måte ikke. Det viste seg at den faste foreleseren vår hadde rota det skikkelig til, og der stod jeg med to forelesere og egentlig ingen plan... Det ordna seg til slutt, og han ene måtte kutte kaftig i foredraget sitt - noe jeg synes var veldig synd, fordi det var han jeg ville høre på (fra fornyingsdepartementet). Det som var enda mer pinlig, var at når vi kom opp i klasserommet var det nesten ingen der. Ja, studenter altså. Først var vi tre, så kom det sigende noen til. Sånn er bare innmari kjedelig - spesielt når jeg liksom hadde litt ansvar for det hele. Gudskjelov kom den faste læreren vår etter en time, og forsøkte å rydde opp i det. Usj, hele greia var bare teit.

Ingen kommentarer: