tirsdag, november 11, 2008

Kjapp oppsummering

Lang dag, men betydelig bedre enn gårsdagen. Jobbmøte først, må legge en slagplan for Åpen dag - sjøl om jeg ikke veit hvor mye jeg får deltatt på akkurat det siden jeg er i praksis på den tida. Så måtte mye annet ordnes, denne jobben er nok enda mer omfattende enn jeg hadde trodd. Men, sånn er det bare :) Etter det var det tid for litt skole, gjennomgang av siste arbeidskrav før mappeinnlevering i desember. Blei nesten litt skremt, for læreren kunne tydeligvis ikke så veldig mye om portrettintervju. Hva akkurat den oppgaven gjør i kurset, som heter "informasjon og kommunikasjon i praksis", har jeg ennå ikke forstått. Etter det igjen var det tid for middag - betasuppe med masse grønnsaker, blei veldig godt. Øvings igjen i dag, artig.

Nå skal det spises ost- og kjeks-rester fra fredag før sooooving :)

Ingen kommentarer: