torsdag, november 20, 2008

En helt vanlig torsdag

Skulle ønske jeg kunne fortelle at jeg har vært kjempeflink i dag - gjort mye fornuftige skoleting og det hele. Men neida. Ikke fått eksamenspanikken ennå. Den burde komme snikende, skal jeg bli ferdig. Får satse på at jeg får gjort noe snart. Har vært på skolen, da, det skal jeg ha. I tillegg har jeg styrt med timelistene til studentassistentene jeg har ansvaret for. Mye rot der, altså, men satser på at de fleste får det skal ha før jul. Så fikk jeg eeendelig levert tilbake veskene jeg lånte av S. for hundre år siden. Tusla ned til hennes jobb på Aker Brygge, før jeg endelig fikk kjøpt meg ny jakke. Den er nok litt stor, så må sjekke den i en størrelse mindre. Ikke helt min stil, men tror jeg kan venne meg til den. Lagde middag, etter det har det skjedd akkurat ingenting. I mårra blir det litt veiledning i digital historiefortelling (så lei det nå), før vi har store planer om kjempemiddag med noe godt. Veit bare ikke hva ennå, eneste som er bankers er vin :)

Ingen kommentarer: