søndag, november 09, 2008

Helg og sånn

Helga har vært aldeles strålende. Da jeg kom hjem fra jobb på fredag (litt seint, dumme bussen kom ikke), var det koselig i stua - og med ost, kjeks og vin på bordet. Alt var veldig godt, og det var helt fantastisk å slappe helt av og virkelig ta helg.

Lørdag sov jeg helt til kvart på elleve - våkna ikke en eneste gang før det. Helt supert! Hadde sikkert noe å gjøre med at det blei en sein kveld dagen før, men alliekevel. Kan ikke huske sist gang jeg sov så lenge på en lørdag. Og blei en skikkelig sløv start på dagen - akkurat som jeg håpa. Kom oss nå endelig ut på tur etter hvert, og fikk kjøpt med kake fra Pascal. Den så helt utrolig god ut, men vi rakk faktisk ikke spise den før i kveld. Jeg spiste en pasjonsfruktkake som var kjempegod. Etter middag i går var det ut på juleølsmaking. Juleølet skuffa, men de hadde da mye anna godt øl der ;)

Det blei vel egentlig flere øl enn på veldig lenge - og det forklarer den litt skrøpelige formen i dag. Våkna tidlig, noe som var irriterende. Og var vel ikke akkurat i toppform. Men blei bedre og bedre, og litt mat gjorde susen. Mer sløving før det var på tide å kjøre oppover til Hadeland. Det ville ikke bilen min... Den starta nesten, men det hjalp jo ikke akkurat. I 40 minutter stod vi der - og det var først da vi begynte å snakke om kondensfjerner at den endelig reagerte. Skikkelig irriterende, og jeg begynner å bli ordentlig lei av å ha bil her i Oslo. Men fikk en super parkering ikke veldig langt herfra da vi kom tilbake, det er bra. Uansett, kom oss nå avgårde til slutt, og jeg kom for seint på øvings. Morsomt å møte mange gamle kjente igjen, og veterankorpset var morsomt. Rakk en Haugli-pizza før konserten - som varte og rakk. Alle skulle jo selvfølgelig si noe, siden det var jubileum. Spillinga var så som så, men morsomt var det absolutt :)

Nå skal det soves her. Ikke så veldig klar for ny uke og jobb i mårra, men tror ikke jeg har så veldig mye valg egentlig... Jaja.

Ingen kommentarer: