mandag, juni 09, 2008

Snart tannløs

I dag skal jeg skilles fra mine fire melketenner som har vært en del av meg i sånn cirka 26 år. Siden det de siste årene har vært veldig mye problemer med dem, skal det egentlig bli litt godt. Men jeg er ganske så redd tannleger, derfor du kan si jeg er litt skeptisk til at den ikke så snille mannen skal røske ut fire tenner fra kjeften min. Så skal jeg liksom gå rundt uten tenner i evigheter, tror det kan bli litt merkelig å spise i den nærmeste tida.

Jeg er dessuten irritert på tannlegemannen som ikke har holdt det han har lovet, jeg aner fortsatt ikke hva det koster, og hvor mye jeg må betale. De skulle sende brev til meg med hele regnestykket, men det har jeg ikke sett noe til. Skulle gjerne visst det før jeg går inn døra der, men... Synes også han har vært for dårlig til å forklare hva som egentlig skjer framover. Men satser på at jeg skjønner det i dag.

Wæ, vil ikke miste tenner. Buhuuuu...

Ingen kommentarer: