lørdag, juni 07, 2008

Hæljefri

Det er fantastisk å ha fri i helgene, sånn som normale mennesker har. Supert. Må nyte det nå - fordi det er fint vær, men ikke minst fordi jeg skal jobbe neste helg.

Det er jo ikke lov å klage på varmen egentlig (om et par dager sier de det er over), men noen ganger må man bare allikevel. Det er greit at det er så varmt når man bare kan sitte stille, ellers er det døden. Da jeg var ferdig på jobb i går, tok jeg trikk og buss rundt klokka fire. Det var det ganske mange andre som gjorde også.. varmt og svett og fullt. Og så inn i en bil som har stått i sola og kokt i ei uke, for å sitte i kø bort til Tøyen - der jeg bytta tilbake til min egen bil. Puh.

Blei nesten som på posten under i går kveld, bortsett fra at vi aldri kom oss fra vors. Siv klarte uansett å trylle fram gode drinker av det vi hadde i kjøleskapet - ispedd litt fra Deli. Blei så bra, så! Men å drikke mye sjampanje, vin og så drinker er kanskje ikke sånn veldig lurt. Var veldig fornøyd med at jeg klarte å rydde før jeg la meg - mye lettere å stå opp i dag.

For varmt til å gjøre noe fornuftig i dag egentlig, men har fått shoppa litt sommerklær. Musikk var det over alt, men ingenting som frista spesielt. Nå må jeg bare se å få spist og dusja, så er jeg klar for flere festligheter.

Ingen kommentarer: