fredag, juni 13, 2008

Nytt utseende

Jeg har lenge tenkt at jeg er lei hvordan bloggen min ser ut. Og nå som jeg liksom kan litt html og sånn, burde jeg jo være i stand til å fikse det sjøl... jeg får se det som et langtidsprosjekt :)

Mens jeg kløner litt med egenlaget utseende (lover ikke at det kommer, men skal tenke på det), bytter jeg mal. Så får vi se om jeg beholder den sånn ei stund, eller om det blir tilbake til det samme gamle om ikke lenge.

Og forresten, fikk karakteren på dette hjemmesideprosjektet mitt - og er overlykkelig. Fikk B. Hurra for seg - eller aller mest hurra for all hjelp underveis! Noe rart var det uansett, vi var 19 som tok eksamen. En fikk A, elleve fikk B, fire fikk C og tre fikk D. Er ikke det en noe uvanlig fordeling? Men jeg klager ikke, for å si det sånn :)

Burde virkelig ikke blogge så mye på jobb. Men nå er det ingenting å ta seg til, og har vært aleine helt siden klokka åtte. Det er sommerfest i dag, så litt bittert å sitte her og henge mens de andre har det morsomt. Og det er enda en drøy time igjen... Puh.

Hva synes dere om nytt utseende forresten? Ikke akkurat sommerlig... :)

5 kommentarer:

Marte sa...

forandringen fryder!

Mari sa...

Ja, den gjør kanskje det? :)

Har faktisk hatt samme utseende på bloggen helt siden starten - altså over to år.

Anonym sa...

Hei
Jeg skvatt når jeg åpnet siden din, trodde det var noe galt med min datamaskin. Men det var kult da.
Hege

Mari sa...

Hehe, det er den vanligste reaksjonen - å tro at du har kommet feil :)

Får se hvor lenge den blir værende sånn...

AM sa...

Forandring fryder, ja ;) Jeg klarer jo ikke ha samme utseende i altfor lang tid.