torsdag, juni 19, 2008

Ferie!

Endelig skal jeg ha noen ordentlige feriedager - det blir så bra! :)

Hadde nedtelling på jobb i dag, men gikk relativt fort siden jeg hadde endel småting å ta meg til. Har ikke fått den helt store feriefølelsen ennå, men regner den kommer snikende hvert øyeblikk. I mårra skal jeg møte en mann fra Ungforsk, der jeg skal ha praksis til høsten. Ellers skal jeg spise middag med en gjeng med mennesker som straks reiser til alle kanter for å feriere. Hele helga blir spillings, mens det på tirsdag er klart for Praha. Godt det er noen dager til, for jeg er ikke helt klar kan du si. Men det ordner seg.

Og nå er vafler spist, tenkt på det lenge. Godt å få det ut av verden ;)

2 kommentarer:

AM sa...

God ferie! Jeg har en uke igjen på jobb, sååå ferie :) vi skulle jo på Tullins vi, husker du? ;)

Mari sa...

Tusen takk for det, gleder meg masse!

Tullins, ja! Det skulle vi jammen. Er tilbake i Oslo om ei uke, så kanskje vi kan finne en dag som passer da? Jobber helt vanlig på dagtid, så kan alle dager unntatt tirsdag - sånn det ser ut nå, hvertfall :)

Men du skal kanskje ut av byen i ferien din?