fredag, juni 13, 2008

Ikke så mye å gjøre på jobb...

1) Hva gjorde du for ti år siden?
Jeg var ferdig med første året på videregående. Var på Danmarkstur, og hoppet rundt i gatene etter at Norge slo Brasil i fotball-VM. Ellers har jeg veldig dårlig hukommelse, gitt.

2) Hva er 5 ting på å-gjøre-lista mi i dag?
Oj, jobbe. Hadde tenkt meg på boksalg, men rakk ikke. Spise is er på lista hver dag for tida :) Legge sammen klær og rydde i klesskapet. En sløvedag, kan man si.

3) Snacks jeg liker:
Spiser jo offisielt ikke godteri (selv om det har sklidd ut oftere i det siste enn tidligere). Men liker veldig godt potetgull av alle slag - og smågodt. Ellers har jeg ikke så store problemer med å holde meg borte fra alt det andre.

4) Ting jeg ville gjøre dersom jeg var millionær (eller billionær):
Akkurat nå - betale for tennene mine og reise til NY som planlagt. Men sånn ellers ville jeg vel gjort kjedelige ting som å nedbetale gjeld og sånne ting. Reise masse rundt. Og gi penger til noen som trenger det mer, er vel også politisk korrekt å ta med ;)

5) Steder jeg har bodd:
Hm, la meg se. Julibakka, Brandbu (litt innimellom), Moelv, Sogn, Gran, Frogner, Sogn. Eller noe...

6) Disse folka vil jeg vite mer om:
Dem som føler seg kallet... tror ikke det kommer til å bli spesielt mange :)

Ingen kommentarer: