mandag, juni 23, 2008

Snart reiseklar

Jeg har strengt tatt vært snart reiseklar nesten et døgn nå, så gleder meg til vi endelig får reist avgårde. Forhåpentligvis har jeg med alt jeg trenger... kan ikke skjønne hva jeg skal ha glemt - men det er vel ikke så lett å vite det ;)

Jeg har kopiert og scannet pass, tatt med nødvendige papirer, med stæsj til mobiltelefon og kamera - klær og instrumentting er også med. Jeg har lagt inn mer musikk på mp3-spilleren jeg har fått låne (rota bort kabelen til min, er irritert), tatt med bok og annet å ta seg til på reise. Tror det meste skulle være i orden, altså.

Det eneste jeg lurer litt på, er om jeg skal ha sekk eller bare veske i tillegg til kornettbagen som håndbagasje. Tror kanskje de blir mer vennlig innstilt hvis jeg bare har med veske... men må ha kameraet der, og det blir mye styr. Men får stappe ting i bagen også, så ordner seg vel.

Gleder meg så innmari til å reise! Det er meldt rimelig bra vær - mellom 23 og 26 grader hele tiden. Blir litt fascinert av langtidsvarselet på yr, fordi det endrer seg hver eneste dag. Nå er det visst onsdagen det skal komme litt regn. Jaja, det er uansett ikke snakk om mange dråpene. Gleder meg til å tusle rundt, til å smake på øl, til å spille konserter, til å bo på hotell med svømmebasseng, til å leke litt turist og til å oppleve en storby igjen.

Håper alle får ei strålende uke, ferie eller ikke! :)

1 kommentar:

Tine sa...

Gooood tur!!! og drikk litt billig øl for meg også!