lørdag, april 04, 2009

Jobbelørdag

Tidlig oppe i dag igjen, sjøl om jeg la meg tidlig i går var jeg trøtt da klokka ringte kvart over åtte. Lørdagsjobbing er forsåvidt helt greit, bortsett fra at det som regel skjer veldig lite. Så da er det bare å ha fullstendig oversikt hele tida, så er det mulig å gjøre litt andre greier innimellom. Satser på at tida går fort fram til fem. Etter det skal jeg suse hjem og legge meg på sofaen. Jeeei! :) Jeg er altså ensom og forlatt i helga, så får se om jeg orker å lage noe mat. Kanskje jeg rett og slett skal teste ut den lokale kinasjappa. En ting er helt sikkert - jeg skal slumre på sofaen, se på dårlig tv, lese lørdagsaviser og spise popcorn.

PS: Stusslig rekord (tror jeg). Ingen kommentarer på forsiden.

3 kommentarer:

AM sa...

Nei og nei, det må vi gjøre noe med! Har vært litt dårlig på kommentarfronten i det siste, skal innrømme det! Du må kose deg på sofaen med popcorn og greier :)

Litt barnslig: ordbekreftelsen er "mensuff" Haha ;P

Mari sa...

Godt det er noen som tar ansvar ;)

Hjemmelagd pizza er på vei inn i ovnen, og etterpå blir det popcorn. Kunne ikke hatt det bedre! Men skulle gjerne hatt sol og greier, skjønner det har vært strålende på Hadeland. Misunner deg de rød kinnene dine :)

De ordbekreftelsene får meg ofte til fnise :D

AM sa...

Ja, det var helt fantastisk vær både lørdag og søndag! Selv om de hadde spådd dårlig i går... nesten overdose av sol og frisk luft så i går sovnet jeg sliten og fornøyd. Håper det holder seg utover i påska også da, spesielt når fridagene kommer! :)