Hentet fra kommunikasjon.no, et nettsted om strategisk kommunikasjon - som er publisert av Norsk kommunikasjonsforening:
"PR-byråene får stryk karakter
Det oppsiktsvekkende er ikke hvilke faktorer som innvirker på kjøp av PR-tjenester, men hvor dårlig PR-bransjen kommer ut i forhold til dem."
Er det ikke litt ironisk at et kommunikasjonsnettsted i ingressen ikke klarer å forklare hva artikkelen skal handle om? Og kanskje enda mer ironisk med orddelingsfeilen i tittelen?
Jeg tror forklaringen må være at artikkelforfatterne er BI-studenter ;)
2 kommentarer:
He he! Jeg er overhodet ikke i stand til å forstå hvorfor de ikke selv ser orddelingsfeilen og at setningen ikke gir mening. Uforståelig. Like irriterende er mangelen på avsnittsmarkering (kun ett linjeskift) hos overraskende mange.
Det er mange ting som er rare... men i journalistverdenen skal man bare ha ett linjeskift før sitat. Kanskje det er derfra feilen kommer?
Legg inn en kommentar