mandag, april 28, 2008

Kveldsjobbing

Jammen er det jobbings i dag igjen. Kanskje litt mindre rart i dag, er jo tross alt mandag. En annen god ting med dagens jobb, er at jeg får betalt. Og det er jo alltid bra. Tida går vel ikke akkurat fort her jeg sitter og pøser ut saker på nett. Men kan i grunn ikke klage (helt til noen maser om smoothies, hehe) - er jo tross alt en veldig grei jobb. Men ikke ferdig før elleve, og skal på et møte for Karrieresenteret klokka ni i mårra. Puh.

Har vært veldig flink i dag, våkna jo så tidlig siden jeg la meg tidlig i går. Allerede klokka ti var jeg oppe. Har vaska alle fellesarealer, samt blitt litt sint på en nabo fordi han griser så innmari på ovnen. Han tok hintet og skrubba alle platene. Det var jo tross alt han som hadde gjort det! Ellers har mitt eget lille krypinn fått en etterlengta shinings. Ikke vært der så mye i det siste - så det var klær over alt, blomstene var tørste, alt var støvete og hybelkaninene hadde vokst godt. Nå er det reint og pent, mye hyggeligere da.

Synd jeg ikke får nytt mitt fine rom, men heller må sitte her og slave. Jaja, går nok bra :)

Ingen kommentarer: