onsdag, juni 16, 2010

Halvveis til helg (nesten)

Denne uka flyr forbi! Kanskje like greit, for da går det fortere til ferie (men fortsatt flere uker igjen). Forrige uke var ute og spiste tre ganger tror jeg vi klarte å telle, med Peppes på lørdag som anti-høydepunkt (på grunn av maten, ikke selskapet), og vi hadde tenkt til å skjerpe oss denne uka. Men akk, allerede i går gikk det galt. Vi var og spiste på Arakataka. God mat, dust servitør. Altså. Det er lenge siden jeg har opplevd en så klønete og sur mann på restaurant. For det første lente han seg på stolene når han skulle lese opp menyen - som vil si at han hadde hånda på ryggen min. Klarte ikke huske hva vi skulle ha, bare mumla frem menyen og andre mindre hyggelige ting. Da regninga kom, måtte vi si fra at han hadde glemt å putte på drikke... kløna. Han fikk ingen tips, for å si det sånn. Men det var jo helt strålende å avslutte dagen med en øl, så fint vær!

Dagen i dag blir lang, masse møter utover dagen og så er det sommeravslutning i kveld - på Bristol. Jeg husker den gode maten fra i fjor, og gleder meg. Men jeg har medievakt og må stå opp klokka seks i mårra, så den festen blir veldig kort for min del :)

Ingen kommentarer: