tirsdag, mai 20, 2008

Tolv timer seinere...

Og jeg er fortsatt på skolen! Men nå er jeg på vei hjem, altså. Synes bare det var litt fascinerende å skrive blogginnlegg fra skolen med tolv timers mellomrom - spesielt når jeg har vært her hele tida! Nå skal vel en middag utenfor området regnes med, men var ikke borte stort mer enn en time. Og det er faktisk nesten all pausen jeg har hatt i hele dag.

Men jammen har det hjulpet! Nå begynner jeg å skjønne sammenhengene, og det er ikke grusomt å sette seg ned foran datamaskinen lenger. Det skal nevnes at jeg også i dag har fått hjelp, hva skulle jeg gjort uten deg? :)

Nå kommer det snart en securitasmann og kaster meg ut, tenker jeg, så får reise hjem. Og med en like lang dag i mårra tenker jeg det aller meste er i boks. Må ta litt nye bilder over gata her, pluss finne ut noe lurt for hovedsiden. Så er det bare å sette i gang med refleksjonsnotatet - der jeg skal forklare alt jeg har gjort de siste dagene. Uff og æsj.

Nedtelling til ferie: onsdag - torsdag - fredag kl. 10.01 fri!

2 kommentarer:

mkp sa...

Så flink du er!

;-)

Mari sa...

Tusen takk! :)