tirsdag, november 13, 2007

Mari gjør ting hun ikke kan

I går:
Seks timers presentasjonskurs. Masse gode tips om hvordan oppføre seg når man holder foredrag, hvordan takle nervøsiteten, om hvilke krav vi har til foredragsholdere og andre ting. Så - øvelse. Bestem deg for ett av cirka ti temaer, noen minutters forberedelse og du skal holde et fem minutters foredrag. Ikke glad i det. Snakket om ting som irriterer meg; om språk :)

I dag:
Endelig setter jeg meg ned for å finne først tema og så bedrift for eksamensoppgaven. Jeg tenker at jeg kanskje skal gjøre noe med musikk, siden det er det jeg har klart mest bilder av og fra. Og har lettest tilgang til å ta flere hvis det skulle trengs. Kikker på nettet, og finner ut at det er abnormt mange dårlige nettsider innenfor den sjangeren - burde vært mulig å gjøre det bedre. Allikevel - det er tomt i hodet mitt. Forsøker å tegne ned noe, alt ser idiotisk ut.

I morgen:
?

Ingen kommentarer: